Kaisan tuumookset jatkuvat. Jos seurasit nyt salasanan takana olevia Kaisan tuumooksia ja Kaisan uusia tuumooksia, tunnetkin jo minut. Osa tämän blogin postauksista on siirretty Uusista tuumooksista syksyllä 2011, joten älä ihmettele mainintoja vanhasta blogistani teksteissä. Käsitöiden suhteen olen ihan Kerällä. Mukana menossa paras puoliskoni Sami, puhetta ymmärtävä prinsessa Stella ja mättäältä poimittu pikkukissa Mustikka. Porukassa hengaavasta ystävästäni OI:sta voit lukea lisää täältä.

torstai 21. heinäkuuta 2016

Mykistävä kesä


Kuten tiedätte, en todellakaan ole lyhytsanainen henkilö. En myöskään pidä blogipostauksista, jotka on täytetty tolkuttomalla määrällä kuvia, mutta tekstin eteen ei ole viitsitty nähdä vaivaa yhtään. Ja sitten tulee sellaisia hetkiä kuin nämä pari kulunutta päivää, ja - jopa minä olen sanaton ja annan kuvien puhua puolestaan.

Tai no. Sikäli kuin maltan olla hiljaa!



Se ihan tööt tyyppi videolla ei ole jokilaivan kippari, vaan joku mopollaan takaani ajanut isänmaan toivo!


Sami vei Rauhan, Toivon ja minut uimarannalle, jonne en kuvitellut tänä kesänä pääseväni.
Ottokin oli mukana, mutta sitä ujostutti esiintyä uimapuvussa ja se jäi autoon.
Äiteen grilli Sahalammella on vaan paras.

Henkilö kuvassa on Sami, joka kävi tänään neljä kertaa uimassa.


En tiedä, ottaako mikään muu kansa kuin suomalaiset valokuvia täysin sinisestä taivaasta laittaakseen sellaisen Facebookiin. Note to self: kun menet rannalle, rasvaa myös reidet ja sääret takaa, vaikka kuinka muka olisit jo kauan käyttänyt shortseja ja hameita. Ne kohdat ihmisessä palavat, joita on suojeltu pyörätuolilla koko alkukesä...

3 kommenttia:

  1. On se ihanaa kun on kesä ja ilmat kohallaaan ja siitä osataan nauttia,eikä tartte lähteä merta edemmäs kalaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua ei mikään voima saisi etelänlomalle kesällä! Joskus Kanarialla talviaikaan totesin Samille, että vaikka siellä oli lämmintä ja ihanaa, kaipaisin siellä eläessä Suomen kesäiltoja: valoisia, lämpimiä, pehmeitä. Suomen kesä on pahimmillaankin ihana, saati nyt!

      Poista
    2. Kivoja kuvia. Mä vaan oon niin onneton auringon kanssa, että mun ei tarvi ku kattoo aurinkoon, niin mä jo kärähdän. Viime kesänäkin mä käräytin itteni kahesti! Onneks vaan niskasta ja vähän siitä alaspäin. Mutta eka kerralla kuitenkin niin pahasti, että pukeminen ja riisuminen sattui, ja se ei ole kivaa.

      Poista